PeNgIkUt sEtIa sAyA

Monday, 31 December 2012

AwAk DaN GuNtInG




Saye ade gunting . Gunting tu saye gune utk potong² . Pernah jugak saye 
terluke sebab gunting tu . Tapi saye tak kesah , tak sakit pown . Gunting 
tu dah lame saye gune . Sekarang gunting tu dah berkarat. Saye tak buang . Kenapa ?? Sayang .. Sayang nak buang . Macam awak jugak larh . Saye ade awak . Terluke jugak sebab awak . Tapi takpe . Saye masih sayang kan awak . Satu je yg tak same . awak tak
 berkarat . So , takde sebab saye nak buang awak . Jadi , saye nak simpan
awak same macam gunting tadi . Tapi gunting saye simpan dalam laci . Awak ?? Awak saye simpan dalam hati <3

#Bagi saya awak dah cukup sempurna



No comments: