PeNgIkUt sEtIa sAyA

Sunday, 4 September 2016

Sebuah Kisah: SedEtik Rindu


Rindu... 
Apa itu Rindu? 😕...

Rindu itu apabila kita saling mengingati antara satu sama lain. contohnya mcm saya dan awak *aik😂*

Rindu hadir apabila adanya sayang tapi sayangnya kita telah dipisahkan oleh jarak dan batu *jahat jarak ni* tp sebab jarak ni jugak la yang telah mencipta rindu dan mengeratkan kasih sayang.. 
*Apala yg dimengarutkan ni😒

Awak saya nak awak tau. walaupun beribu batu saya dan awak. walau lautan telah pisahkan kita,  saya sentiasa dekat dengan awak.  Sebab apa?  sebab awak dah terlanjur merompak hati saya. sampaikan saya selalu rindukan awak.

Wajah awak selalu berjaya lembutkan hati saya,  sikap awak. tapi ego saya terlalu tinggi la utk awak yg rendah tu😉 . maaf ye. harap sabarla dengan sikap saya. Saya masih sayangkan awak.
Tapi andai kata jodoh tak berpihak pada kita. Saya harap awak bahagia dengan sesiapa pun. Saya akan terus menunggu cinta awak disini.. Biarpun sekadar cinta dalam hati.😣

#Cinta Takseharusnya Memiliki Tapi Cinta Aku Sampai Mati.




Wednesday, 3 February 2016

Seorang Pencemburu


Assalamualaikum....
hai awak .. 
mungkin awak taktahu tentang cemburu ..
Banyak kategori cemburu ni..  urm..
saya minta maaf atas kelakuan saya terhadap awak. 
Disebabkan sikap cemburu saya awak mungkin terluka..
maaf saya takdapat mengawal lagi. harap awak kekal tabah and sabar.. 
in shaa Allah akan ada kemanisan disitu suatu hari nnti..
kerja dan tanggungjawap membataskan kita untuk bersama . sabarla akan tiba waktu kita atas berkat kesabaranmu cinta
. Dalam cinta kadang perlu ada dugaan agar kebahagiaan terus dicapai. Cemburu adalah ujian buat kita . Tapi itu juga akan membahagiakan kita kelak. Just wait till the time come..

#Kebahagiaan takkan hadir jika kita takut hadapi masalah mendatang..