PeNgIkUt sEtIa sAyA

Friday 19 August 2011

~TrUe lOvE~





Ada sekali seorang lelaki yang sangat sayang dengan gadis ini. Lelaki romantis dilipat 1,000 keping papercranes sebagai hadiah kepada gadis itu. Walaupun, pada masa itu dia hanya eksekutif yang kecil dalam syarikat itu, masa depannya tidak kelihatan terlalu terang, mereka sangat gembira bersama-sama. . Sehingga satu hari, gadis itu memberitahu bahawa dia pergi ke luar negara dan tidak akan kembali. . Beliau juga memberitahu beliau bahawa dia tidak dapat menggambarkan apa-apa masa depan untuk kedua-dua mereka, jadi kita pergi cara mereka sendiri di sana dan kemudian. . . berhati pilu, lelaki itu bersetuju. .

Apabila dia mula yakin, dia bekerja keras hari dan malam, melanda badan dan minda semata-mata untuk membuat sesuatu daripada dirinya. . Akhirnya dengan semua kerja keras ini dan dengan bantuan kawan-kawan, lelaki ini telah menubuhkan syarikat sendiri. . .

"Anda tidak pernah gagal sehingga anda berhenti mencuba." dia selalu kepada dirinya. . "Saya perlu membuat dalam hidup!"
Satu hari hujan, sementara orang ini adalah memandu, dia melihat pasangan tua yang berkongsi payung dalam hujan berjalan ke destinasi tertentu. . Walaupun dengan payung, mereka masih lencun. . Tidak mengambil masa yang lama untuk menyedari-ibu bapa bekas teman wanita. . Dengan hati yang mendapat kembali mereka, dia memandu perlahan-lahan di sebelah pasangan itu, yang ingin mereka ke tempat dia dalam sedan mewah itu. . Beliau mahu mereka tahu bahawa dia tidak sama lagi, beliau mempunyai syarikat sendiri, ca r, kondo, dll. . Dia telah menjadikan ia dalam kehidupan!

Sebelum lelaki itu boleh menyedari, pasangan itu sedang berjalan ke arah kawasan perkuburan, dan dia keluar dari keretanya dan mengikuti mereka. . . dan dia melihat bekas teman wanita, gambar dia tersenyum manis seperti biasa dia dari batu nisan itu. . . dan dia melihat papercranes berharga dalam botol yang diletakkan di sebelah makam beliau. . Ibu bapanya melihat dia. . Dia berjalan dan bertanya kepada mereka mengapa ini yang telah berlaku. . Mereka menjelaskan, dia tidak meninggalkan untuk Perancis sama sekali. Dia ditimpa sakit dengan kanser. . Di dalam hatinya, dia telah percaya bahawa dia akan menjadikan ia suatu hari nanti, tetapi dia tidak mahu penyakit beliau menjadi halangan beliau. . . Oleh itu, dia telah memilih untuk meninggalkan beliau. .

Beliau mahu ibu bapanya untuk meletakkan papercranes sisinya, kerana, jika hari itu datang ketika nasib membawa beliau kepada beliau sekali lagi beliau boleh mengambil beberapa orang-orang yang bersama dengan dia. . Lelaki itu hanya menangis. . . cara paling teruk terlepas seseorang akan duduk tepat di sebelah mereka tetapi mengetahui anda tidak boleh mereka dan tidak akan melihat mereka lagi. .
End

Kisah tragik yang mungkin berlaku hanya dalam filem. . Pada akhir hari, wang wang wang tetapi cinta ilahi. . Dalam usaha kami untuk kekayaan material kami, mengambil masa untuk membuat masa untuk orang yang kita sayangi. . Terdapat masa apabila kita mempunyai kenangan hanya berpaut. .
Ambil hujung minggu ini untuk menunjukkan "cinta" kita kepada semua yang dekat dengan kita. .

No comments: